Tuesday, September 23, 2008

pAskO nA nAman...

Hai..uyah naman kitah..
Mapuon na naman sa pagbilang nin aldaw.
Mabilisun sana an panahon ade?
Mala ta garu dae ta lamang namate, uyan na palan.!!
Pasko na la mang sana..nakakasuyah!
tanu?kawasa mayo pa giraray pinag-bago sa buhay niato.
Pagtios pa nanggad, an nagyayaman si dating mayaman..
Dae patas anu?Arug na garu talaga kaiyan..
Hilinga na tah septembre na ,atyan kaiyan maaraman tah,
desyembre nah!!lampasan tah na an oktobre hahaha..
Habo ku na iyan paulayan,tah an piguurulayan tah bga nag pasko,
anu man ang labot kang kinamundagan ko!..
wehehehe,,..ai eyo palan..
mabirthday na man palan daa ako!!
Anu daw an maray na systema tah kaiyan??
Sala pa lugod..!!!
Myentras na madali na amg panahon na iyan..
Kadakol po kong naisip na bagohon asin dapat kung gibuhon.
Nahuhuri na baga daa kaya ako sa byaheh..
Mapasko na naman sana ngani...

kadakol baratong barakalon na nagmahal
pag-abot kang
pasko, nata daw???
hapute na si tiyo jan sa bangketa??aber??

hinugak na ako!!

saru lang masasabi ko,
arug na talaga ang buhay,
mataas asin minsan nasababa..
Ang ikot kang satuyang buhay!!
baduyon man, an sabi kang iba..
Aram mu naman ang kajovenan!!!!!!
intyendehun tah nalang tah gabos man kitah nag-ague sa parteng iyan..
bakung tama ako???iyo tama talaga ako..jeje!

mala uyan nanaman ako sigeng istorya saindo..
Naintindihan man po ninido??

basta tatao mag-basang bikol,why not,dude?

naghahadang-hadang na an pasko,
asin aruatyan madadangug tah na na purotokan..
asin kadakol pagkakan, yan gutom na ako!!!!
yaon na dyan an regaluhan..
salamat kung may maregalo sakuyah..hehehe..
ugmahon po ko kaiyan..hahaha..

hai..sana maging maugma kitah gabos
sa pagselebrar kan kapaskohan..

haha....




2 comments:

randicaung said...

a god blog and you are a beautifully girl

Unknown said...

wat?????????????????